hemmasittarkväll

Alla mina vänner är ute medan jag sitter här hemma vid datorn. Igår var det sjukt mys med Izz, (Josso stack hem tidigare), Filip och Max. Vi grillade marshmallows vid Nyckelviken och skulle köpa heliumballonger, men dom var slut. Istället satte vi pengarna på godisremmar och popcorn. Fy satan vad sugen jag är på popcorn och Ben & Jerrys. Kanske sticker ner till Ica (a) Mitt hjärta har stuckit till Dalarna där han ska spendera hela helgen, fan "/  
Jag sitter och lyssnar på Kelian och Min prinsessa. Det är dom finaste låtarna av Ken Ring (: 
Dagens planer är väl att kolla tv, tjocka mig och lira gitarr ;D Nice!


Kommentarer
Postat av: Filip

Det var chill att vara med er ^^

2009-05-01 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0