hahaha

Alltså jag har typ ingenting att skriva om..
Eller jag träffade en massa roliga människor igår och skulle dra till Rix fm men så blev det inte. 
Istället stack jag till placet med Meme, Jamma, John, Izz och Bill. Trevligt var det (= 
Idag ska jag till stan, träffa polare och sen senare blir det filmkväll hos Izz. 
Jag sitter och funderar på om jag ska lägga ner min blogg, fast då startar jag istället en ny blogg där jag kan länka till den här. Jag har trots allt bloggat sen 2007 och jag vill kunna se tillbaka i framtiden. That's it!

Kommentarer
Postat av: Filip

Nej lägg inte ner den.

Du ska kämpa :)

Men skriv lite mer vafan XD

2009-05-16 @ 10:33:21
Postat av: Linnéa

Jag va också på placet igår men såg inte dig träffade bara jamma =o

2009-05-16 @ 12:12:27
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0