u make my day

Idag var jag aloone in da schoool. Nja, kanske inte men så kändes det iaf -.-'
Alla typ ba dunsta och kvar satt jag och vägde på min stol. Illa det där med att sitta och gunga på stolen, rätt som det är väger man lite för mycket åt det ena hållet och vips ligger man på golvet platt som en padda. Det är inte ruuligt. Nina har typ bakat någon havrekaka med socker och smör. Det låter onyttig och ÄR onyttigt. Men vafan, en kaka hit eller dit, tjock är jag ju i alla fall så det spelar ingen roll x)
Btw, jag fick typ panik när jag hade slängt in mina kläder i tvättmaskinen, för jag trodde på allvar att mobilen också ville ha sig en tvätt och kanske slank ner bland kläderna. Som tur var låg min kära mobil bland lite andra kläder som låg utspritt på golvet, nice.
Jag svär, imorrn kommer det att bli en fett keff dag för mig för jag går i plugget till klockan 14 och sen så ska jag förbi pappa och lämna/hämta lite skit och sen ska jag träffa Nickie för en jacka som hon ska ha och sen ska jag träffa J för mina cash och sen så drar jag nog till Sjöliden om issa är där och sen så lovar jag att jag är död. Jag är död död död död... fail. cpdampkramp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0