tack snälla pappa

Jag glömde skriva att min pappa var i London ett tag, så igår när jag kom hem så hade han köpt en present till mig. DKNY äpplet det röda (: Tack pappa! Nu har jag både det gröna och det röda och satsar kanske på att köpa det rosa, fast jag vet inte (: Jag och Nina stack ner till Ringen och kollade runt lite. Det är tråkigt att fönstershoppa om man inga pengar har :( Så jag och Nina stack till Ica och köpte Ben & Jerrys och har tjockat oss nu. 
Trååk, nu har jag suttit och ritat min framtida Aribus och pallar inte rita mer för jag har slut på idéer. Hjälpa någon?
Jag saknar min pojke en massa och får träffa honom i morgon och så måste jag snacka vett med Bylan min kära. Hon har nog en skruv lös av det jag uppfattade av Bos och mitt samtal igår *hemlighetsstämplat*.
Gotta go!


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: hmmm svårt att säga.. men du har väl haft ljusbrunt förut? kanske mörkbrunt då? man kan ju alltid tona och se om man tycker om det, sen färga. jag har iaf bestämt mig nu att jag första ska färga ganska så mörkbrunt, sen ska jag tona ljust över det. Vill ha bort mina blekta slingor som sitter kvar i håret :P

2009-03-22 @ 16:53:25
URL: http://meimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0