sitter med bussens historia

Med tanke på hur mycket buss jag åker så sitter jag nu och skriver om bussens historia.
Inte är det kul, men det måste göras.
Idag har jag varit huur seg som helst, shiat och imorgon är det skuula. Inte kul x(
Jag ska komma till plugget som en liten lodis som inte fått mat på en vecka för jag orkar inte bry mig, mohahaha xD

Jag har tagit ett break, tänkt efter vad jag vill göra med mitt liv.
Just nu känner jag bara att jag vill hinna ikapp med saker som måste göras istället för att lägga allt på ett berg och inbilla mig att jag tar tag i det, förr eller senare, fast jag vet att det aldrig kommer att ske om jag inte börjar nu.


Someone will hurt you sooner or later,
but you just have to decide who's worth the pain.
jao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0