Mysteriet på Greveholm

Har ni spelat dataspelet "Mysteriet på Greveholm"? Det har jag och då är man en gubbe som ska rädda en prinsessa typ i något torn. Till saken i alla fall. Man hamnar då i olika rum och i köket är det en random röst som säger, pizzatime.
Så håller min mamma på just nu, vi ska käka pizza till middag och sen ska jag plugga :c 
Ont i magen har jag också, skeetakul, eller inte -.-' 
Mina kompisar skulle tydligen vara hemma imorgon och det funtar jag också på, men jag måste nog gå till plugget. Jag har en del att göra. Allt är skit just nu men i slutet av veckan kommer det nog att bli rätt bra för då kommer två personer hem som jag längtat efter att få träffa och så ska jag göra en asnice sak i helgen men det får ni veta senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0