morgon

Igår blev det rätt sent, vi kom väl hem runt halv två från en middag hos några bekanta. Vi åt pizza och kollade Robinson och mällde i oss en sjukt massa godis och sen spelade i GH World Tour. Haha jag är säämst på det x'D

Jag vaknade för ett tag sen så jag ska väl äta frukost och sen måste jag plugga med min teknikskit. Jag hade tydligen fått fel uppfattning om hur man skulle lägga upp allting så jag ritade för fulla muggar och sen kom det någon dum jävel som förstörde för mig :@ 
Aja, pappa, Nina och jag ska typ gå och se Slumdog millinaire idag, kulkul (:
film

Kommentarer
Postat av: Moa

vill också se den filmen, var den bra? xD

2009-03-26 @ 21:51:37
URL: http://meimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0