förlåt

Dålig uppdatering, jag vet. Förlåt!
Jag har varit upptagen med att umgås med mina vänner så jag har inte haft tid att nörda vid datorn (:
Idag hade jag sovmorgon. Det var riktigt nice för jag började 9.45 vid Dieselverkstaden med bio. Vi såg någon tysk film som hette Die welle - Vågen. Den var huur seeg som helst i början och sen när det inte var långt kvar av filmen så slocknade hela skiten och det blev helt kolmörkt i salongen *asg* och sen så började filmen igen efter några sekunders uppehåll. Sebbe skrämde skiten ur mig när det var en brud som skulle gå igenom någon gympasal, haha xP
Sen så typ deppade jag sönder under resten av skoldagen och sen fick vi sluta. Då träffade vi Matte och sen kom Niklas och Ida till Forum och sen träffade jag Freja och en massa andra trevliga människor.

I morgon är det fredag, det betyder helg! Jag hade en massa planer om filmkvällar och en massa mys, men noope x( 
Så nu får jag se vad som händer i helgen (: Nu ska jag göra en fruksallad till mig och mamma. Pussar!
mina grabbar 
(Cakke och Robin leker med dom små barnen xP )


Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: åååh tack så mycket gumman. det värmde.

jah, jag får många posetiva kommentarer varje dag om min stil, men direkt jag får en enda dålig så typ.. blir jag sadface i ögat ;__; tack för att du finns! kyss å smek <3

2009-03-26 @ 22:50:46
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0