en massa musik

Jag sitter och fixar lite musikskit.
Alltid ska det skita sig när jag ska ladda ner.


Idag var jag med Cissi på nagelsalongen eftersom hon skulle ta bort sina naglar så där fick jag typ vänta 45 min. Fatta vilken underbar kompis jag är eftersom hon sedan stack till Danne och totaldissade mig :P
Aja, då åkte jag och Crack in till stan och lodade ett tag. Sen träffade Freja och vi var i Kultan ett tag med Pelle och Crack och sen så kom Putte och vi stack till glashuset och sen så typ dunstade alla och kvar blev jag och Freja. Sen hände det en skitkul sak, det kom två "mysko" typer fram till oss och frågade vart Ica låg. Freja beskrev var det låg och sen så kom det en till snubbe och frågade vad de två snubbarna innan hade frågat oss om. Vi blev såklart nyfikna och hängde på, fast i smyg. Vi hängde med in på Ica och sen så skulle alla till Hemköp och vi hängde på. Han den sista snubben va typ från FBI eller nåt ballt för han snackade i headset och hade keps som värsta täckmanteln. Jag trodde typ först att vi var med i någon ball film fast sen kom jag på att de två första snubbarna kanske var terrorister fast de var dem såklart inte. Sen så blev dem haffade utanför Hemköp. Fatta vad ballt att Freja och jag var en "del" i någonting x'D

we

Kommentarer
Postat av: cissi

ni är så jäävla balla bejb;)

2009-03-14 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0