x) tråkigaste inlägget

Slutade halv 2 idag. Sköönt, fast sen satt jag och C och väntade på R och J i typ en timme "/ J den lilla tönten har verkligen någonting emot mig sen jag stämplade honom fast jag sa fölåt och allting! Aja, jag ska skita i den ungen för han kommer ändå aldrig växa upp ;P Illa, sen så stack alla in mot slussen och lilla söta jag åkte hem och sov. Sen pluggade jag engelska. Trååk, fast det är inte långt kvar nu! Mohahaha, nu ska jag stänga in mig i duschen och sen vet jag inte.


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV; jag har köpt skorna på DinSko, fast det var nästan ett år sen, så dom finns nog inte kvar..

2009-01-28 @ 22:23:42
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0