shopping

Hur tidigt jag än lägger mig så är jag lika trött som vanligt.
Igår gick ja i sängs runt 9 och somnade väl runt 10. Sen ringe klockan 5.45 och jag är trött som alltid.
Idag började vi kl.9 som vi vanligtvis gör på måndagar, men det hade jag glömt så ja kom en halvtimme tidigare, suck!
Sen fick vi veta att vi slutar 13 varenda dag tills på fredag, så jag och brudsen drog till Sickla och shoppade lite. Jag fick med mig puder, svart hårfärg, hårspray, string och en daim. Nu har jag blivit biten i handen av min dumma hund som ville ha en godis och sen så bännde jag mig på temuggen. Jag är då ingen turmänniska "/

Within Temptation - Stand My Ground


Mosig outfit,
linne, D&G
kofta, GT
tröja, Emilio
jeans, GT
och mina älskade Nalle Puh strumpor ;P

mosig outfit

Kommentarer
Postat av: hanna

jaja men då är deju chill,

blir så trött bara när de är så många som kopierar och tar fårn min blogg-.- till och med KISSIE har gjort de...

2009-01-12 @ 22:41:09
URL: http://hbrynger.blogg.se/
Postat av: hanna

absolut:) de blir jätte bra, skulle aldrig säga nej om någon frågade men blir bara arg när någon tar utan att fråga..

<3

2009-01-13 @ 16:44:55
URL: http://hbrynger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0