så typiskt

Jag satt med min goda soppa som mamma så fin serverade här vid datorn.
Efter ett tag insåg jag att skålen var tom. Varför händer alltid detta mig?
När någonting ät tillräckligt gott så ska det alltid finnas lite av det eller ingenting alls, som nu.
Jaha, då blir det smörgåsar, te och en yoghurt. Sen ska jag klicka mig in på SYV-guiden och checka meritvärden, trååååk! Om jag är duktigt så kanske jag hinner se en film men mamma och Nina. Hoppashoppashoppas!

Bajs bajs!

Aaaah, glömde berätta att mitt schema ä rätt fullproppat av alla olika Öppet hus, resor, träffar, vänner, shopping och FALUN v.6 !!!

Jag vet att ni alla kommer att sakna mig x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah, we know, thats the point! ;) Men vi har inte riktigt kommit igång ännu, men följ gärna våran blogg så ska du få se på annorlunda!

2009-01-27 @ 19:33:41
URL: http://retardedhaircutters.blogg.se/
Postat av: Moa

Har du funderat på vilken gymnasielinje du ska välja? :)

2009-01-27 @ 20:22:39
URL: http://meimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0