när alla sover..

då sitter jag här i köket med mammas lilla minidator och min kopp te. Ska jag söla på det här viset kommer jag aldrig hinna till bussen "/ Mohahah, igår var det en knasdag för mig, men jag spelade mina kort rätt och hamnade till sist hemma hos min mamma. Gud var jag var glad att jag hade tagit med mig hjärnan då ska ni veta!
Jag gjorde heller inte bort med ett enda öre för jag hade inga pengar på mitt kort ;P
Idag ska jag gå på min pappas konsert och sen blir det att gå ut och äta tror jag och sen så har jag inga planer men jag tror att det blir sittarhemmakväll för min del för jag måste verkligen chilla innan Falun och på söndag ska jag träffar R (:

Trallallllaaalaaaaaaaaa!"


Kommentarer
Postat av: f

fin blogg :)

2009-02-03 @ 18:57:43
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0