mohahaha

Nu sitter jag i min sköna morgonrock hemma vid datorn med en kopp te när alla andra sitter och plågar sig igenom skoldagen. Ja, visst njuter jag av livet för ett slag. Som sagt, jag ska slänga i mig lite käk, ta ut Lill, ta en dusch och sätta mig framför datorn/tvn. Jag gör allt för att försöka få tiden att gå. Föresten så ska jag färga mitt hår igen på lördag är det bestämt, det ska bli så svart som man bara kan, tom. svartare än innan jag gjorde någonting alls med håret.
Jag satsar på en ny stil, mohahah!

(sjukt snyggt hår!)
jag vill ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

EEEEEEMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOO

2009-01-08 @ 15:03:49
Postat av: t

2009-01-11 @ 11:32:20
Postat av: Tina

Sjukt snyggt ja!

2009-01-11 @ 11:32:52
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0