mohaha

Nu sitter jag i min morgonrock och ska snart färga håret typ. Jag ska bara tvinga mamma till det. De ska bli kolkolkolsvart! xP Jag har möblerat om i min stuga så nu står allting på snedden istället för mot fönstret. Jag ska lägga upp bilder så fort jag har tid.

Idag skulle jag sticka hem men det blev en paus hos J och så hade vi snöbollskrig och sen så kollade vi en film. Mysmys och sen så träffade jag Petra sötnosen.
Snön har kommit tillbaka och det hatar jag.

Jag och brudarna har även skrivit en låt, den ska heta A song for you.
Har satsar man på MGV i musik så de blir att ligga i, nee ja skojjade. Jag nöjer mig med G fast jag vet att jag kan göra bättre! (

Kommentarer
Postat av: Moa

jag hatar med snöö.. vill bara ha sommmar..

2009-01-19 @ 21:10:42
URL: http://lostinhollywood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0