mitt underbara liv, i ett nötskal

Gosh!
Ibland suger verkligen mitt liv. Det är beckmörkt hemma hos mig för att det är någon proppjävel som gått, så nu har jag så duktigt försökt byta den, men icke sa nicke. Han ville tydligen inte lysa, skitproppar säger jag bara. Så istället tände jag en brasa och följderna blev en massa sot som sedan blev en hostattack. Great!
Efter hundpromenaden med Lill kom hon in och ville leka med sin leksak som vi kallar pippsi. Sen plötsligt ställde hon sig i någon konstig position och spydde. Uuuuut, skrek jag som sedan fick ta på mig gummihanskar, gasmask och toalettpapper och ta upp skiten. Nu saknas det bara att jag är hungrig och det är jag. Då blir jag så sjukt arg på allt och alla så till och med mamma får nog av mig då.  

I morgon, då bannemig ska jag UT!
Då ska jag träffa alla töntar jag inte träffat sen annandag jul. (Det var då mitt uteångsförbud började.)
Jag ska hinna en sjukt massa saker och sen kanske jag slaggar hos Issa, vi får se.
Den nöten har bytt namn precis som jag. Nu vet jag varför jag inte vill heta Li. För att Issas andra polare så fint hette Li. Då insåg jag att jag inte var så speciell längre, eftersom det fanns en till Li på Värmdölandet, så därför bytte jag namn. Men sen så sänkte Issa mig igen för andra gången med att det säkert fanns någon dum unge som hette Kim, så nu heter jag Gertrud och den som kommer och säger att den heter Gertrud ska få på moppo!

Kommentarer
Postat av: Clara Sjögren ♥

Hihi japp x)

2009-01-09 @ 18:45:02
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha shiiiat, ja ba vem fan e kim xP

MEeeh feett fiint namn o det passar på dig meeen gertrud e suuper udda :O

<333

2009-01-09 @ 20:39:08
URL: http://ifweers.blogg.se/
Postat av: natta

ibland har man såna dagar...:S



sv:tack:D va glad jag blir:)

2009-01-09 @ 21:31:10
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0