Medan mitt hår torkar

Vad blir ditt namn baklänges?
iL
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
jag har aldrig hamnat på sjukhus
Är du kär i någon?
olyckligt kär
Vad gör du när det regnar?
dansar regndansen?
Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
nja, det vet jag inte
Vad har du som startsida på Internet?
Google
Vem ringde du senast?
mamma
Tycker du att sengångare är söta?
är det människor?
Har du haft vattenkoppor?
hade det när jag var liten och jag är glad att jag har haft det så jag inte får den senare
Vilken mobilsignal?
Ne-Yo
Första sporten du gick på?
ridning och självförsvar på fritids
Vad längtar du mest till just nu?
att en viss person ska ta mig tillbaka
Kan du gå ner i spagat?
kunde när jag var mindre tror jag
Vad är du rädd för?
att vara ensam och clowner/spindlar
Läser du på baksidan av mjölkpaketet?
händer väl
Sommar eller snö?
sommar ju!
Tänt eller släckt när du ska sova?
man blundar ju så det är ingen idé att ha lampan tänd
Godaste drycken till frukost?
te
Duscha eller bada?
badar så sällan
Kan du ditt mobilnummer utantill?
nästan, gick runt ett tag och sa fel till folk
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
mamma

Jag har trååk och sitter och väntar på att mitt hår ska torka. Jag vill inte slita på det så istället plågas jag med droppar längs ryggen och sen när det är helt torrt vilket det inte kommer att vara förän sent, så ska jag platta det (vilket också sliter enormt). Sen ska jag se någonting på tv med mami och checka matteläxan, fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0