lite i bilder

spray 
Igår shoppade jag med Bo, Cissi och Johanna. Sen så stack Cissi och Julia och jag och Bo drog och köpte hårspray. Vi köpte någon grön skit som luktade jättegott, päron tror jag, men den va så kass så att så fort det blåste i håret så löstes den upp "/  Istället kör jag med mammas Maria Nila I Care, som är skitbra! Den håller verkligen ända ut och är perfekt för tupering av mitt hår.
kevv
Kevv (; mohahah!
jag vid bussen
Fick vänta över en kvart på bussen så då plåtades det lite ;P
dagens
Dagens outfit,
blått linne
vit skjorta
brett midjebälte
svarta jeans
svarta högklackade

Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall


I morgon börjar jag halv 9 och slutar ett som vanligt. Sen så åker jag väl till Sickla/Forum en stund innan mitt utvecklingssamtal som är 15.15. Vilken skittid alltså, efter skolan då man får vänta, jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0