irriterad

Nu väntar jag på mamma som ska vakna, sen ska hon hjälpa mig att färga om håret.
Färgen får ni se sedan om bilder läggs upp.
Nu låter jag bara tiden gå så jag får de här tre dagarna som är kvar att gå. Jag ska ta hand om mig själv riktigt mycket.
Jag ska äta gott, göra ansiktsmasker, kolla på bra filmer och en massa annat för att fördriva tiden. Sen kör det igång med plugget och då får man ingen tid till att vila.

Jag börjar skolan på måndag, kan ni fatta att det är trist!
Men jag saknar faktiskt till rutinerna och till mina underbara vänner.
Nu ska jag se vad som finns i kylen. Som tidigare skrev jag att jag inte var så vidare hungrig eller sugen på någonting alls, men nu känner jag att det är tomt. Ska se vad som finns i kylen.

vickan
(hittade en bild på Victoria Beckham, synd att man inte kan vara så glad som hon är där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0