Ida älskling

Agnes Carlsson - On and On
Danny - Radio
Dagens outfit: 
blå jeans
turkos tubtop
vit Lyle & Scott

Jag kom hem för en sund sen. Jag slaggade hos Ida och vi träffade lite folk igår och så såg vi på Nalle Puh, Bratz och Barnhemmet. Haha, vill ni veta en kul sak. När man ser en äcklig film så spänner man sig oftast så när jag och Ida satt på nedervåningen så skulle vi gå upp och hämta en huvudvärkstablett till mig och då gick vi upp för trappan. Sen går man förbi deras hall som var kolmörk och jag råkar bara kolla lite snett åt sidan och ser en människa ligga på golvet. Skiträdda blev vi för där låg Idas syrra Moa. Hon hade somnat bland alla skorna med deras katt, men det såg inte jag utan jag såg bara hennes ben xP *asg*. 

Nu har jag precis käkat så jag ska sminka av, hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer. Kanske sticker jag och syrran ner och hyr en film eller nåt mys.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0