Hejhej (;

Jag lever fast jag inte uppdaterat så mycket idag. Jag slutade ett och sen hamnade jag i Sickla men brudsen och vi shoppade loss i alla affärerna. Vid det här laget kan jag nog alla utantill. Sedan hade jag utveckligssamtal och det gick som smort!  Sen så träffade jag J och vi åkte till Sjöliden. Dit ska jag i morgon med (19-22) så det blir en kvällsuppdatering igen då, men jag lovar att det ska bli bättre under helgen. Men nu när rutinerna dragit igång så har jag blivit mer upptagen och inte lika tillgänglig.
Jag shoppade ett puder och tre hotpantas idag, föresten hahaha (;
Jag hade även kuddkrig med Benza som jag slog överlägset och jag träffade Issa sötnosen.
Ja nu ska jag göra mig i ordning för i morgon kallar plugget och sen blir det en upprepning av dagen. Godnattpussar!<3



hsf
(snön har smällt, tack gode gud! Min älskade underbara stuga (:  )
min stuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0