favorit i repris

Min dag har verkligen varit toppen, ja slutade ett och sen var jag med Cissi, Sebbe och "Putte". Vi satt i Finntorp och sen kom Ida och vi gick till hennes tandläkare. Sen så åkte vi in till stan och jag köpte en godispåse och sen träffade vi Jonas och vi åkte mot Sjöliden. Där var alla underbara människor och de blev en hel del skitsnack som vanligt och sen så skulle vi se en film fast det blev inte så "/
Aja, jag kom hem för ett tag sen, duschade och nu ska ja ta ett nattkäk.
I morgon så ska jag träffa en massa människor och så får vi se hur dagen blir. Inget bestämt men på lördag-söndag slaggar jag hos Ida och vi ska dra på bio, igen för sjuttioelfte gången tror jag ;P
Naaaaaaaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0