fanemig vilken bra morgon

I natt sov jag på soffan igen för femteelfte gången tror jag. Mysigt och så men sen när jag vaknade, 09.13 hade ställt klockan på de, (har för mig att jag inte kan ställa den på jämna tal) så var det alldelses kallt i hela huset för vår golvvärme hade stängts av, så de var bara upp och göra en brasa och nu ska jag ta mig en kopp te.

Sen ska jag göra mig i ordning och sticka ut, freedom, freedom, freedom!
Ja ska shoppa mig en keps och en massa smink! I neeeed!
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på "/ Några förslag?
freedom

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; Visst är det! Skönt att du kunde somna iallafall, jag hade jätte svårt för det. Somnade inte förräns vid fem tiden imorse :O

2009-01-10 @ 13:50:43
URL: http://juliabrodenlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0