"/

Min blogg blir bara tråkigare och tråkigare för var dag som går. Jag funtar på att lägga ner den helt, jag har inga idéer och istället sitter jag och tittar igenom andras bloggar. Vissa ligger verkligen i med sitt bloggande. Jag kanske gör er läsare besvikna när ni klickar er in på min sida och inser att det inte uppdaterats någoting nytt i mitt liv som kan intressera er. Jag vet inte om jag ska ha kvar bloggen, det är ändå snart två års bloggande som står skrivet och man har följt mig och min vardag.

Jag känner för att jag vill lägga upp en massa bilder som annars bara hamnar som mappar på datorn.
Förut hade jag ofta med mina dagens outfitter men har slutat med det, varför? Jag vet faktiskt inte. Jag kanske borde börja igen för det har shoppats en massa nytt och jag har raderat en stor del av mitt liv och vill få plats med nytt.
 
Ida, min dumma lilla blondin, är i Vemdalen tror jag att det hette och jag själv har skaffat mig utegångsförbud. Det är rätt illa för att vara mig, men jag blir rik på kuppen. Jag ränner inte runt som en dåre på stan i hopp om att hitta någonting på  julrean utan lägger cashen åt sidan ett tag. Haha, jag är en rik liten dam i nuläget min inte länge till, buhu!

Nu är det bara en kvart kvar innan mitt program på tv börjar, så vad ska jag hitta på till dess? ;Ö

Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Moa

jag tycker inte du ska lägga ner din blogg XP

låter kanske konstigt om jag säger det eftersom jag lagt ner min blogg två gånger :o men ändå (A)

2009-01-08 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0