äntligen

Igår var den första dagen ja va ute på jättelänge.
Jag började dagen med att träffa Issa och vi åkte in till stan. Vi skulle kolla på bio kl.6 så innan dess var vi runt lite i stan o träffade en massa människor. Filmen va iaf skitlång. 2 ½ tim o heter Changeling. Innan filmen började så åkte jag o Issa runt med pendeln och hamnade i Tumba för att träffa Rasmus. Sen när filmen va slut efter 8 så stack vi till Bellmans fik tror jag att det hette. Där träffade vi Jonas. Jonas och Issa satt och geggade med varsin varm choklad medan ja satt med mitt fåniga glas vatten. Sen så började alla röra sig mot Värmdöhållet och då träffade vi Ida sötnosen och vi stack till donken och snackade ännu mer skit. Där träffade vi Pavel, Anders och några till. Sen så stack alla hem till sig förutom jag, Issa och Jonas för vi träffade lite folk vid Grisslinge och satt och snackade lite skit. Sen så runt tolv så va de sketakallt ute så jag och Issa drog hem till henne och kollade Hooligans. Jag har sett den förut och killarna är bara såååå snygga!

Mohahaha, nu ska ja hoppa in i duschen,!
Hooligans

Kommentarer
Postat av: Astrid

Din blogg är superbra:)

2009-01-11 @ 17:11:28
URL: http://snowbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0