när man har för mycket fritid

Lite cp frågor

Har du en bra relation till dina föräldrar? helt ok
Gillar du att betala räkningar? slipper det än så länge ;P
Har du koll på din ekonomi?  haha, nej cashen försvinner alltid x(
Har du vunnit pengar nångång?  triss typ,
Spelar/tippar du på nåt? noope xD
Har du något synfel?  nja, inte längre xD
David Bowie eller Beatles? ingen
Vet du vad ordet paradoxal betyder?  vänta, ska bara kolla på google.
Världens fulaste ord? vet inte :S
När du svär; vilket ord använder du då?  shit, fan, helvete, jävlar
Världens vackraste ord? mitt namn, annars typ kärlek eller bär x)
Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika?  noope.
När rengjorde du din ugn senast?  sånt gör mamma.
Har du läst Angeligue/Kitty böckerna när du var ung?  Kitty tror jag,
Berätta om det värsta du varit med om: när jag var i Kungsberget förra året och skulle åka skidor första gången 
Är du social? rätt så, med rätt personer
Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? palla, jag skulle gå raka vägen till donken (;
Vad är det mest romantiska du vet? bio, middag och mys med en bra film (:
Vet du vad emotionell instabilitet betyder? borde jag veta?
När något går sönder blir du: jag blir arg, dampar sönder och sen deprimerad,
När du gör dig illa blir du:  arg
Gråter du ofta? inte längre,
Har du problem med ilska?  nja, det händer ofta om folk väcker mig i onödan
Vilken är den bästa känslan du vet?  att vara kär, fast det är inte alltid lätt
Är känslor svåra att förstå sig på ibland? Ja.
Trivs du på ditt jobb/utbildning nu? helt ok
Använder du nagellack? allt för ofta
Favoritmärke/favvofärg? har fler
Hur ofta dricker du alkohol? nja,
Favoritrestaurang?  har en del på hög
Favoritcafé? Muren i Gamla stan
Har du slagit någon nån gång? Matte slog jag en gång på plattan och det ska jag inte göra om,<3
Om ja; skämdes du efteråt?  nej, jag var sur då 
Vad anser du om värktabletter? jag ska inte knarka dom, det gjorde jag allt för ofta förrut
Kan du spela nåt instrument/vilket? gitarr, piano och blockflöjt
Om nej, vad skulle du vilja kunna spela? bas
Hur mycket vatten har du druckit idag? typ några glas
Gillar du kakor, tårta och bullar? noope inte så mycket, bara massa GODIS!
Kan du sjunga? ni avgör, fast mamma tycker att jag sjunger finast ^^
Om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då? New York
Har du en favoritmugg du alltid dricker te el. kaffe ur? nej allt som man kan ha dricka i är bra
Ditt favoritte är:  ladies night
Äger du en digitalkamera? Oh ja och det plåtas hela tiden x)
Om ja; vad är det för märke? ingen aning
Besöker du bibblan ofta? nej,
Om du lånar böcker; Är du bra på att lämna tillbax böcker i tid? -
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du först vid? datan
Hur mycket surfar du på webben per dag/vecka? hela tiden, dygnet runt.
Pratar du ofta i telefon? ja det händer väl,
Om ja; vilka pratar du mest med? - massa människor (;

När fyller du år nästa gång?
 1:a juni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0