I'm not easy

Why is it so complicated to understand?
You are to good for me, I know, you always say that,
but trying so hard for nothing is bullshit.

 
Efter plugget pallade jag mig till Forum en snabbis med Cissi och där hittade jag ett par sjukt snygga pumps som jag kanske, men bara kanske, ska köpa i morgon och nästa fredag, 20 feb, så sticker jag och mina brudar på kryssning. Det ska bli så sjukt kul att alla är tillsammans, kanske för sista gången.

Snart är det alla ♥-dag och det enda jag vill är att få vara med dig, bara så du vet. Du kanske är som alla andra, men för mig är du speciell. Du fick mig att öppna ögonen och se det som jag förut inte sett.

Som ni kanske märkt har jag raderat allt med fjortisdunk till rock och hardstyle.
Jag är trött på att alla ska tjata.
Nu kör jag mitt race, så får ni tycka vad ni vill!  
 
Korn - Y'all want a single
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0