stan

Idag har jag träffat Issa och Matte. Vi gick runt på stan och chillade och sen så träffade jag Bo och Pelle och vi bestämmde att jag ska slagga hos Bo kväll. Så nu sitter jag och ska käka middag och så kanske det blir lite tv-tittande och sen så sticker jag mot Värmdö för att möta upp Bo. Haha, jag är verkligen en rastlös person då det gäller att vara med folk eftersom jag aldrig kan vara på ett och samma ställe en längre stund "/ Haha, vill ni veta en kul sak? På måndag är jag LEDIG!
Då ska jag sova som en gris och sen så åker jag hem till min kära mamma som jag inte sett på över en vecka. Nej nu kallnar min mat, ciao! <3

Outfit: 
brun kofta
vita jeans
rosa top

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0