sötungen Issa

fake smile :D
2009-02-28 @ 18:34:18

aboo va ja e dålig på att blogga :s
ska försöka bli bättre, men datan hos mamma e så cp stört seg och shit -.-'
den funkar ju typ inte, men men :) kan ju försöka så gott jag kan iaf ^^,
jao igår va jag inne i stan och träffade li och hennes nya jonas typ xD ,
riktigt trevlig prick ^^
tydligen läser min polares morsor min blogg, moget moget,
tror ni själv att ni vinner era barns respekt och tillit om ni spanar efter dom på internet? :S
lägg seriöst ner den skiten,
kolla, ni säger att ni vill att vi barn ska kunna berätta allt för er och lita på er,
sen måste ni ändå kolla på internet och bloggar om vad som händer :S,
en blogg är till för att man ska skriva allt roligt,tråkigt,cpstört,flumigt allt som händer i ens liv,
allt man vill skriva om, inte till för att morsor ska hitta nya saker att tracka sina barn för :S,
låt era barn vara för fan, dom fyller typ 15-17 iår, låt dom iaf få leva livet lite, kom igen,
så mycket fel kan dom inte göra,
asso mina föräldrar har vart värsta klippan i mitt liv,
dom har vunnit min respekt och fått mig att lita på dom,
pappa mer än mamma, men mammor är som sagt mer oroliga,
min pappa har fåt mig att inse att om jag skulle dra på fest någon gång och känna att det inte funkar,
att allt går åt helvete så kan jag alltid ringa honom så kommer han och hämtar mig,
äre inte den tillliten ni strävar efter?,
men kom igen släpp efter lite då,
äre inte bättre om era barn ringer er när dom är för fulla för att få skjuss hem,
än att dom är för rädda att säga till er att dom e fulla så att dom ger sig iväg med tunnelbana,buss,tåg,tvärbana,
va fan som helst , äre inte bättre att dom kommer hem tryggt iaf,
det tror jag fan alla håller med om , visst jag har också haft en tid i livet då jag döljde saker för mina föräldrar,
men inte längre, därför jag kan skriva om typ allt i min blogg eftersom jag inte bryr mig om dom läser de ^^
lita på era barn va fan .. SLÄPP TAGET!,
tro mig , dom kommer fatta när dom dricker för mycket,
men tillbaka till mig nu :D,
igår hade jag världens trevligaste kväll med typ malin,oskar,sony och tony(?) , chillkrök, vilket inte blev chill,
och sen har jag börjat sakna jocke som fan, vilket jag typ bröt ihop över igår..
men som vanligt svarade han inte då ,
jag orkar inte hålla på såhär, vill ha någon jag kan snacka med om allt, som alltid finns där,
men aa... livet går vidare antar jag , men jag vill inte gå vidare -.-',
men nu ska jag ut igen xD , vi hörs xD
JAG ÄLSKAR LI BTW !!!!
SOOOLOOONG SUUCKEERS !!!!! :) <33

Läste min vän Issas blogg och blev en aningen impad. Bruden har stake, haha *asg*!
Haha, jag träffade Issa som sagt på Slussen en snabbis igår med Jonas (hon har skrivit om honom, tss.).
Så vi snackade lite om våra övervakande mammor och kom fram till att det inte är så klyftigt att skriva exakt allt som händer i ens liv i bloggen, eftersom vissa mammor verkar vara "smartare" än andra.
Här har ni en text av Issa till er vuxna! Läs och ta till er!

Kommentarer
Postat av: den där döö kända issa :D

mjoo (A) , jag är ju bra xD haha :P, sa åt pappa att läsa inlägget, han började as garva och bah "ja det är ju bra att någon gör nåt (HÖHÖHÖÖ)" xD haha :) <33

2009-03-01 @ 19:08:09
URL: http://allibaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0