randomtext *asg*

Jag skulle till Kungsberget men det blidde istället Eriksdalsbadet.
Så i morse när jag kom till plugget 10 så fick jag veta att vi skulle gå till badet, wtf ?!!
Ni driver blev mitt svar och sen fick jag med mina åtklämmande pumps vandra från Finntorp, Nacka till Eriksdalsbadet.  
Jag lackade satan och gick tyst för mig själv och råkade utan anledning dissa Mohammed. Bajs på mig!
Förlåt det var verkligen inte meningen att utan mening dissa dig O.o
Sen när jag och Julia skulle byta om och klä på oss vanliga kläder såg vi två vandrande apelsiner, *asg* .
Det var alltså två sjukt blonda blondiner som sminkat sig orange och en av dessa brudar hade sin extensions uppsatt som ett fågelbo x) Ursäkta men ni var verkligen papetiska människofan som lallade runt med goosejackor inne i omklädningsrummen och trodde ni var snygga xD

DJ Italian SenSation- Sound Of Disco


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha yeehs det bidde det! tråk att du drog till badet ist :P men ja såg din kompis (stolt)



HAHA det e luungt gumman ;P

2009-02-17 @ 15:53:37
URL: http://ifweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0