nästan ett år sedan

02.30 25-FEB-2008

Asså, just nu har jag inte heller något liv för tillfället,
jag sitter uppe ensam 02.42 och kollar igenom en massa skit på datan, så här kommer en liten lista.

Var det en kille eller en tjej som ringde senast?
räknas morsan som tjej?
Vad står det i ditt 5:te sms?
Hiih ja dt har ja, så jävla glad för hennes skull! Assow 3 gånger, dt e fan respekt! ;) älskar dig! Puwss<33

Vem ringde dig senast?
Nina?

Vem ringde du senast?
morsan.

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en på mig, är i stan och letar efter "moderna museét" typ.

Vilket språk är din mobil på?
Swedish, ?

Vad heter din ringsignal?
Bumbibjörnarna.

Hur många sms har du i din inkorg?
många.

Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
AAAAAAAH JÄVLA SKIT, Beckzw, får inte som hon vill:D

Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det ifrån?
?? Gumman??, älsklingen.
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
Heeej, vad händer ikväll då? Är det någon fest idag lr? Puss, Martin H

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
typ olika.

 


02.30 25-FEB-2008 / 11.46 07-Feb-2009

Var det en kille eller en tjej som ringde senast?
kille
Vad står det i ditt 5:te sms?

Du är <3 haha aa xP <3

Vem ringde dig senast?

Putte tror jag

Vem ringde du senast?
Nina eller pappa

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en grön cp-bild när jag sitter och laddar mobilen i Forum 

Vilket språk är din mobil på?

turkiska, idiot, svenska

Vad heter din ringsignal?
Papa Roach - Last Resort

Hur många sms har du i din inkorg?
jag brukar ju sitta och ränka dem ;O

Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?

någon rolig vaken ? (: <3 / från Ida

Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det ifrån?

Haha, kah tittar på Exorcisten :P <3 från Putte
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
Alltid :D <3 från Putte

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
jag raderar hela tiden

 

Visst har man förändrats lite på ett år vad gäller stavning ;O

Haha lite halvkul tyckte jag! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0