ingen är perfekt, jag vet

Nu sitter jag med minidatorn i soffan. Jag tycker verkligen inte om denna sak, jag gillar stora saker (;
Höhö, nyduschad och trött ska jag nog slänga i mig lite käk, fixa cash till kryssningen och sedan lite annat småfix. Jag hade tänkt lägga upp skönaste bilderna tagna från idag men internet laggade så det får bli en annan dag. Nina hittade en hund idag O.o
Han ville typ leka med vår hund men sen fick han gå hem till sig och det var nog tur för det var en amstaff (=

Jag har ont i magen och jag är fattig så om någon läser detta, skänk mig en slant så jag slipper panta burkar -.-
Idag träffade jag Dick, han är en trevlig liten prick! Vi hade mycket att snacka om, minnen är ruuligt!
Nu ska jag käka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0