idofh

DAGENS Klädsel: blåa jeans, rosa tisha, rosa strumpor
DAGENS Smink: nada
DAGENS Frisyr: ruffsigt uppsatt
DAGENS Händelse: att jag bombaderades med mess när jag låg och sov så jag vaknade av skiten
DAGENS Låt: Stand your ground
DAGENS Planer: duscha, kolla film och sova
DAGENS Saknad: två personer
DAGENS Dummaste: varför gick jag ens upp när jag kunde legat kvar och sova bort dagen och vakna upp i morgon ist
DAGENS Behov: maaat
DAGENS Bästa: att jag har datorn för mig själv hela dagen typ
DAGENS Köp: mitt liv jag köpte mig på konsum, det var rea.

Palla mig i min situation nu alltså.
Jag är för lat för att laga mat så istället vräker jag i mig godis från igår.
I morgon ska jag träffa pappa i Gurra för han ska klippa sig och sen så på kvällen ska vi typ på bio och det ska bli nice!
JAg har tråk så jag kanske ska hoppa in i duschen och sen kila till Venni om hon nu vill se mig. Mohahaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0