Idag var jag ful, wiiee någonting nytt!

Palla att jag ska bränna mig på en räka och typ böla som en skitunge!
Palla att jag snart ska dra på kryssning och att DU inte får följa med!
Palla att jag verkligen inte vet vad jag ska ha på mig då!
Palla att mitt headset blivit baxat och att jag måste snylta på någon annans!
Palla att Putte ska till Indien och vara borta i två hela f'kkade veckor!
Palla att jag pallar att sitta och skriva en random text med saker som jag inte pallar, palla!


LOL på er alla korvar där ute  ^.^

Idag drog "the gang" hem till Putte så det var jag, Putte, Crack och John som va där och typ satt och lodade ett tag. Skeetakul x) Putte ska då jämt hålla på och jiddra med mig utan anledning,(x *asg*. Han heter egentligen inte Putte, men jag diggar namnet så nu har han fått heta det ;P 

Blade Techno, har knarkat låten typ hela dagen x)

Popmodel aka Andrewboy & Francis Blaid feat. Virág

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0