hem från johanna

Jag kom precis hem från Johanna där jag slaggade i natt. Kvällen igår var rätt kul med brudarna fast sen gick det lite snett, fast det tänker jag inte skriva om, men men. Idag hade jag tänkt plugga lite och i morgon så har vi "vinteridrottsdag" med skolan så man får välja mellan några saker. Jag ville hänga med till Kungsberget men det är bara för att bussresan är rolig :D Så jag har valt att bada på Eriksdalsbadet eftersom jag hatar, seriöst hatar, att åka skidor. Som förra året då jag skrapade upp halva fejjan i rödpistbacken. Det vad första gången jag åkte och lovade att aldrig göra om det så det blir till att hålla sig i vattnet. Nu ska jag hoppa in i duschen, tjingeling!<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0