ett litet blogguppehåll

Som vissa vet har jag haft en väldigt speciell person på besök.
Han kom från Frövi i torsdags och stannade till idag, (lördag).
Vi gick på båtmässan i Älvsjö idag med hans familj och Nellies. Det var verkligen jättekul (;
Nu är jag pro på båtar typ ^^
Vad ska man skriva mer? Kanske att jag shoppat lite.
Det blev en tisha (sjukt snygg),Den har värsta trycket och är asball, bara så ni vet ;P
Det blev också svarta strumpbyxor och en tjocikströja med hög krage som jag bara älskar.
Sen skulle jag leta efter ett nitbälte och svarta tygskor med rosa skosnören. Hur tror ni det gick?
Jo, alla skorna i min storlek var slut och nitbältet fanns inte i min stil. Skit.

Grabbarna från båten.
Fail i Vanneboda. Sjukt roliga (x

(nu killar, kanske ni får fler tittare (x fniss fniss! )

Kommentarer
Postat av: cissi

hahahaah OMFG. sjukt sköna pojkar asså xD

2009-02-28 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0