Blogguppehåll på en vecka

Gott folk, det här blir det sista inlägg ni får från mig för nu ska jag göra ett blogguppehåll då jag sticker till Falun med skolan och är borta tills på fredag! Det ska bli så sjukt kul att få spendera 5 hela dagar med tjejerna plus killen som jag gillar (=
Äntligen kan jag vara en fri människa och jag har seriöst INGA PROBLEM ALLS I NULÄGET! Mitt största problem är väl att min resväska snart kommer att spricka om jag inte ger upp att proppa i en massa skit som jag nödvändigtvis MÅSTE ha med mig. Förra gången envisades jag med att dra med 3 stora hårsprysflaskor och en jumbo-hårtork. Inget av det ska jag ha med mig nu, inte ens en liten hårmousse :'(

Jag har spenderat min dag med Robin, Matte och Izza. Jag gillar er sjukt mycket ska ni veta! <3
Vi vandrade från place till place och till sist Åhléns där grabsen spelade GuitarHero.
Jag har kommit på att jag gillar att äta sugrör och att jag slutat bry mig om vad människor tror och tycker om mig. 
Lär känna mig först, sen kan du dömma mig!

Tack för och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0