Ben & Jerrys och bio

Konsum på Slussen kan gå och skita ner sig. 
Dom har nämligen tagit bort en speciell kaka som jag gillar -.-

Jag hatar att allting som jag gillar alltid ska ta slut och bara försvinna, puts väck alltså >.<

Idag har jag messat en massa med Putte som är i Indien och vi pratade om djävulskossor och att han hoppat fallskärm. 
Sen ska vi även begå självmord tillsammans för jag lider verkligen av tråkhet och han med, tydligen, fast innan vi begår självmord ska vi rulla till Dalarna för det har vi bestämt. Då får morsan säga vad hon vill, för jag ska till Dalarna och tända på Dalahästen. Pyroman for lajf (x
Idag var jag även på bio och såg Benjamin Buttons otroliga liv. 
Den var jättelång fast det var ingenting man tänkte på för den var så bra. Brad Pitt var dessutom snygg som satan alltså x)

På torsdag kommer Jonas och ska bo hos mig till lördag för han är på rymmen. Sen så ska hans farsa plocka upp honom på vägen till någon båtmässa. Najsbajs alltså, någon som har lust att träffa oss då? Jag har bokat Nell så hon ska vara med oss (; Careface! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0