Back on track

Äntligen hemma!
Det tog ett bra tag att komma hem med tanke på att jag åkte kommunalt. Under bussresan hem från Falun hann jag se två filmer, sova och få raseriutbrott på killarna som snodde mina klubbor. Gaaaah, man kan seriöst aldrig få ha någonting ifred utan att behöva sitta och ruva på sakerna! Nu ska jag slänga alla mina smutskläder i maskinen och sen ta en dusch och träffa alla människor jag inte sett under veckan. Höhö, jag har en del människor på hög som jag bara måste få prata med och sen så vill jag ju förstås träffa Putte, men han är säkert upptagen som alltid ;P
Mohahahaha, jag ska dessutom lätt ha MVG (plus i kanten) i slöjd nu när jag gjorde en asball hoodie!

Skriver senare för jag har en del att göra, ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabella

sv: hehe okej :) tack! (:

2009-02-06 @ 21:34:04
URL: http://isabelliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0