äntligen =)

I morgon har nationella prov, lite försenat eftersom vi varit i Falun under veckan då alla andra hade sitt prov.
Jag orkar inte lägga ner tid och energi på att vara nervös utan tar det som det kommer faktiskt.
Efter provet som är i 3 timmar så får man gå hem. Då ska jag vara med en del trevliga människor och på lördag så ska jag träffa Crack och Mammut ;P Sen på kvällen så ska jag nog slagga hos Cissi sötnosen eftersom det var så längesen! På söndag var det tänkt att jag skulle träffa Dick en snabbis, men han har gått och fått feber stackarn! 
Jag köpte ett par sjukt snygga lackpumps idag också med Cissi som smakråd då det var hon som föreslog dem :D 
Nu ska jag slagga så jag är utvilad till i morgon, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0