sthlm

Kom hem idag, jag är en jäkel på att gå upp tidigt alltså. 
Värre är det vad gäller att gå och lägga sig. Klockan var typ 04.20 sist jag kollade på klockan igår och jag ställde klockan på nio men låg och gosade med älsklingen ett tag. Sen var det bara att förbereda sig för resan hemåt :C Det sög verkligen att sitta ensam på tåget fast som tur var fick jag med mig en "julmust" och en massa kakor. *Jag lycklig*
Påskmust, om ni ville veta gott folk, är alltså julmust fast med en annan etikett bara helt enkelt. Alltså är det julmust. Punkt slut. Sen har jag även kommit på att Robin är rätt lik sköldpaddan i "På andra sidan häcken" :D

Dead by April - Losing You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0