Idol 2009

I fredags var det till att träffa en massa människor och sen så stack jag hem till mamma och sen vidare till Niklas där alla skulle slagga inför Idol. Vi skulle upp klockan 6 och Meme skulle upp klockan 5. Så blev det ju inte. Jag och min tjockis somnade typ runt 4 på morgonen medan alla andra hade sovit en massa timmar och så det höll på att ljusna. Snilleblixt som jag är ville jag springa runt med kastrulllock och väcka alla, men så blev det ju inte. Alla vaknade vi vid halv 7 och hade sjukt bråttom. Vi köade vid Hovet från 8/9-18/19 på kvällen. Några dumma människor började köa redan dagen innan. Synd att Meme inte fick vara med och att Niklas inte gick vidare, men sjukt kul var det! :D
idol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0