Top model, min älskling och läxor

Ingenting blir egentligen som man tänkt sig. Igår var det meningen att jag och Jonas skulle träffa Martin och sen åka hem efter skolan till Jonas och sen vidare till Hägersten. Se hur det gick. Vi fick varken med oss Martin eller kom till hägersten. Vi lämnade knappast Värmdö. Jodå, vi såg på en föreställning mamma jobbat ett bra tag med. Glada änkan heter den och det var innan premiären ;) Haha, sen fick vi skjuts till Mölnvik och träffade Issa min käresta. Kul kul. Sen åkte jag och älsklingen hem till honom och såg lite av The Island och åt persikor :) 

på bussen hem till pappa satt jag och funderade på hur länge jag och Jonas egentligen varit ihop. Det måste vara över ett år. Tänk att tiden går så fort! Så vi ville fira det med något speciellt, så nästa helg ska vi gå på bio och se Wanted och sen äta på restaurang tror jag. Det är bara vår dag då utan några andra som vill vara med underbara oss, thihi!

Nej, nu väntar läxorna på hög. Pusssi♥
00093773_000.gif 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0