Li står inför ett dilema

Tjoohoo, nu står jag inför ett dilema.
Ska jag dra in till stan med min älskling eller ska jag åka hem till min kära lilla mamma?
Jag tror nog att jag väljer min mamma. Jag saknar henne och har inte fått så mycket tid med henne på sistone.  Igår så var jag i Tyresö med bruuudsen, (laddar upp bilder sen) och färgade mitt hår ;Ö Haha, nu är det typ guldfärgat/brunt. Det är scaaryy! Jaja, får väl göra nåt åt det i veckan.

Imorgon är det studiedag eller va de nu hette. Ingen aning om vad det betyder, men men, det brukar alltid lösa sig :P
Nu pallar jag inte skriva mer, jag tror nog att Jonis hälsar puss puss, jag med!♥

Kommentarer
Postat av: sporrong

tjena gums, såru vet vanlig skola fast studiebesök på nåt skumt ställe. inge studiedag :)

hahaa

2008-09-07 @ 16:18:54
Postat av: Moizz

haru någon bild på hur håret blev? :P

2008-09-15 @ 11:29:58
URL: http://moizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0