Li rimmar på GODIS!

Ouff, haha misstag att jag färgade håret (?)
Haha, nja asså visst, jag gillade mitt svarta hår, men det krävdes en förändring tycker jag :P
Haha vill ni veta en sak? Det är extrapris på Ica Maxi, två Marabou för 20 spänn. JAG ÄLSKAR CHOKLAD!

Jag har kommit på en sak till, som alltid då jag sitter här och filurar. Jag brukar ju kalla Jonas för Nutte och Nutte rimmar på Tutte xp         SAAAJK!  Höhö, nu kryllar det av ideér, jag måste gå och rensa hjärnan ett tag tror jag. Plutt rimmar på klutt! Pruttkorv!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte snygg i brunt hår nästa gång vi ses får du hjälpa mig att blondera mitt hår/ bästisen <3

2008-09-25 @ 17:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0