Jag har kommit på en sak,

Imorgon ska jag gå till skolan utan smink, det är helt onödigt att göra sig snygg när ingen ändå ser det. Eller visst, bara känslan är bra, men för vem ska jag vara snygg för? Jag har en pojkvän och han vet hur jag ser ut och visst är det insidan som räknas? Skitsamma, får se hur jag gör. En bra sak iallafall är attjag börjar 9 och slutar 14 imorgon. Sen vet jag inte vad ja ska göra. Kanske hinner jag dra till forum och köpa munkar och sen hem till mami innan fotbollen börjar. Kanske ska jag vara barnvakt åt Louie, får se om hon vill det. Ja, det är många om och men i mitt liv, så nu har jag börjat ta dag för dag och gå på magkänsla. Känns någonting fel så gör jag det inte. Usch så mycke skitsnack som bara flyger ur min mun, så nu åker min uppmärksamhet till läxorna igen. Sweeet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA du skulle aldrig våga komma till skolan utan smink, jävla orre

2008-09-21 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0