Igår gjorde jag detta:

Jag åkte till min älskling runt kvart i tre tror jag. Sen mötte han mig med moppen och vi åkte hem till honom. Sen så drog vi hem till Issababy och hennes kompis Cassi och bara hängde där ett tag. Vi såg lite på Sagan om ringen och sen skulle alla in till stan och kolla på bio. Innan käkade vi på Burger King och så skulle vi kolla vilken film vi skulle se och när den började. Först ville typ alla se Barnhemmet, men det fick bli Mirrors ;) Den började 21.20 så vi fick vänta i över en timma "/ Sen när det bara var 10 minuter kvar kom alla på att vi skulle kissa, så det var att rusa ner till donkens toalett där det var mindre kö. Föresten, jag blir så trött på alla som tror att man är mindre än vad man är. Som igår tex. jag fick visa leg för att bevisa att jag var 15 och fick se filmen som det var 15-årsgräns på. 

(Kan skriva lite vad den handlade om senare.)

Jaja, nu ska jag avsluta mitt skrivande för att hjälpa hjärtat som håller på med nåt där ute. Cyaa♥



Kommentarer
Postat av: www.pelleplutts.blogg.se

Myspys :D<3

2008-09-21 @ 12:13:32
URL: http://http://www.pelleplutts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0