Fyfan för oplanerade saker som plötsligt dyker upp

Seriöst, jag hatar när folk bestämmer eller planerar ÅT mig. Snälla, sköt ert så sköter jag mitt.
 Jag hatar när folk vill göra upp saker mer mig, när jag inte vill vara med, fast jag säger "ja" ändå.
Nu regnar det och jag är trött på livet. Allting känns fel och allt jag gör bli bara en stor röra.
Snart är det iallafall helg och det ser jag fram emot. Det är typ helger jag lever för. Vad finns det annars att leva för?

Om jag redan är skoltrött, hur ska jag då palla hela terminen? Hmm, ja det kan man fråga sig.
Nej, nu ska jag springa och pudra nääsan. Under tiden så hoppas jag att jorden kommer gå under. Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0