Fetta sig :D

Hejsan hoppsan bloggen!
Nu ska jag bara berätta lite kort om min helg, jag åkte hem till baby efter plugget, sen hände nåt som jag inte kommer ihåg, fast jag vet att det hände, sen träffade vi Issababy i gurra runt sjutiden och flummade som alltid, asså med vissa kan man lixom vara sig själv. Tillsammans med Issa får man sköönaste humorn, aja ifa sen så kom Idasötan som skulle till ettan och hon va me oss typ 10 min. Sen stack vi till älsklingen och så kom Simon och Andreas och vi drog upp på ett sjuuukt högt berg och kollade ut över hela Mörtnäs. Finaste utsikten och jag såg till Nackamasterna;D Det är aslångt! Sen gick vi ner igen och sen åkte vi hem till baby och slaggade men Sandra, babys syster hade sina polare hemma där och de kollade nån film, så vi joinade de först. MAMMA HAR LÅRT MIG MYCKET, MEN DET BÄSTA ÄR HUR KARLAVAGNEN SER UT ;D

Idag vaknade jag av ett mess från Matte, han skulle typ ha nån match så jag skulle igentligen kollat, men pallade inte. JAG HAR FÖRESTEN SJUKT ONT I SIDAN AV HALSEN/NACKEN. Man vill bara avlida eller nåt, för det känns som nackspärr fast värre, så jag kan inte vrida på huvudet "/ *Snyft* Sen så skulle bara jag och baby till donken en snabbis för en glass, men stannade där för då kom Danne med Jennifer och Jennifers kompis, sen så ringde jag och ville träffa Ida, så då hämtade Danne henne med moppen och sen så kom Issababy och så va vi alla typ. Sen kom även Julia och joinade oss. Det var trevligt. Haha, jag tjockade i mig våffliga saker från donken, sjukt goda och så åkte vi till Grisslinge och satt där en stund. När klockan va runt kvart över fem så tog jag bussen till pappsen och där är jag nu. Nu har jag inget att göra för tillfället, så jag sitter och tittat på Family Guy. Booooring, men vad ska man annars hitta på?

Lägger upp bilder lite senare. Ptss. jag är bara för bääst!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du ska va hos mammsen inte pappsen li så att du kan lägga upp lite spex bilder!!;O

2008-09-27 @ 23:58:26
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0