Dumdum ångrar ingenting!

Visst gör man dumma saker ibland, men för det mesta ångrar jag ingenting!
Jag kan berätta det starkaste minnet jag har av då jag gick i trean på lågstadiet. Jag och min kompis gick ner till Kunsum på den tiden då det var "ABSOLUT FÖRBJUDET" att lämna skolans område. Det var tider det! HAHA xP

Idag slutade jag 13.00. Jag och Julia satte oss med Matte, Filip, Max, Pontus, Robin, Wille och Caroline och chillade. Sen stack typ några hem medans jag, Matte, Julia och Robin drog till slussen och mötte Sis. Sen drog vi till plattan och jag fick nojja över att jag inte hade nåt ställe att kissa på, så det blev att dra in till donken ;)
Usch, där luktar det bajs har jag kommit på! Sen gick vi till en källarbutik och kollade löshår. Matte låg och sov på ett cafébord så vi sket i honom xP Whatever, sen drog vi vidare till Taj Mahal och skulle typ kolla löshår där också, men det känndes så onödigt eftersom jag typ hade så långt hår som deras löshår va. Jag skulle bara bli fattig på skiten ;)

Sen så träffade vi Jonas på Hötorget och kollad lite fula "fejk" väskor. Sen gick vi till plattan igen och kollade på alla stånd. Ohh, Sis och Julia smakade på alla illaluktande korvar och jag smakade FYRA oliver! Haha, det är jättesnälla!

Haha, sen har jag kommit på att jag vill byta stil. Fett svårt och man måste ha fett me cash om man ska köpa allt som man vill ha! Fast stålarna har jag redan, det är det här över min beslutsångest! Nu ska jag gå och ta mig ett glas saft och ringa Jonas. Byebye!♥

Juste, vettni, jag var typ jättejättenära att köpa en till navelpiecing, men jag hade *tankeballongen*hjärnan, med mig för en gång skull, så då tänkte jag över det hela och kom fram till att piercingen va ful. Man blir rik av att tänka smart!

Kommentarer
Postat av: sis

2008-09-23 @ 21:49:29
Postat av: sis

tihi fan va kul hjärtat, va ska du byta till dej för stil då? :D <3

2008-09-23 @ 21:51:27
Postat av: Wiljander

Haha, bra gummsan :o

2008-10-02 @ 23:22:38
URL: http://Wiljand3r.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0